Bieb op school (BOS)

Kinderen die plezier hebben in lezen, pakken vaker een boek en worden beter in taal. Met boeken vergroot je je kennis van de wereld om je heen. Je verplaatst je in een ander, je prikkelt je fantasie. Kortom: lezen doet je groeien en vergroot je wereld.

Vanaf schooljaar 2023-2024 is er op Klein Heyendaal, in samenwerking met de Bibliotheek Gelderland Zuid, een echte Bibliotheek op school (BOS).
In de BOS zijn de mooiste en nieuwste boeken te leen, zoals: leesboeken, informatieboeken, prentenboeken en strips. Leerlingen kunnen boeken uit de kasten in de Bibliotheek op school lenen én boeken reserveren uit de hele collectie van de Bibliotheek Gelderland Zuid. De gereserveerde boeken worden op school bezorgd.